-
Іграшки
- Канцтовари для школи та офісу - Атлас
- Навчальні посібники, НУШ
-
Канцтовари за супер цінами
- ДВП та Полотна ґрунтовані
-
Меблі для ляльок
- Акрилова фарба для малювання
- Акриловий лак і грунт
- Бізіборди
-
Гліттер блискітки
- Ляльковий будиночок для Барбі
-
Вироби з електронікою
- Комплектуючі для настінних годинників
-
Вироби з фанери, дерева і мдф
- Пензлики для малювання
- Новинки
- Трафарети для декору
- Взуття дитяче
- Одяг для дітей (розпродаж)
- Стяжка Кабельна Хомут
- Набір Першачка
- Пасхальный декор
Підпишіться на розсилку і отримуйте свіжі новини і акції нашого магазину.
Гарантія
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Повернення придбаних в інтернет-магазині "АтласКанц" товарів здійснюється у випадках і на умовах, регламентованими Законом України "Про захист прав споживачів". Держава захищає інтереси усіх своїх громадян, тому, щоб не порушувати права інших споживачів, які придбають повернену ким-небудь продукцію, Кабінетом Міністрів України затверджений "Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) ".
Перелік товарів, належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)
1. Предмети санітарної гігієни:
- Серветки, вата.
2. Непродовольчі товари:
- Фотопапір;
- Зубні щітки, гребінці, гребінці;
- Косметика, парфумерія, помазки, аерозольна продукція;
- Панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички;
- Дитячі іграшки (м'які, гумові надувні), друковані видання.
Порядок обміну / повернення товару
Згідно із законом, покупець впродовж 14 днів може звернутися до інтернет-магазину та замінити товар, який йому не підійшов, на іншій. Після закінчення цього терміну повернення можливе в настанні гарантійного випадку.
Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни його немає у продажу, покупець має право:
- купити будь-яку іншу продукцію з асортименту магазину (з перерахунком вартості);
- обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару у продаж;
- повернути цей виріб та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненої продукції.
Як повернути гроші за товар: порядок дій
За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати декілька дій:
- повернути придбаний товар у цілій, неушкодженій упаковці та з повною комплектацією;
- вартість повернення товару здійснюється за рахунок покупця;
- надати квитанцію про купівлю, накладну або касовий чек.
Згідно із законом України, при поверненні товару належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі.
Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення купівлі (розірвання договору). Якщо у Продавця інтернет-магазину немає можливості повернути гроші відразу - виплати робляться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару.
Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким робилася оплата, - банківським переказом на вказані покупцем реквізити, готівкою (грошима) або за домовленістю з покупцем.
Наш інтернет-магазин виконує свої гарантійні зобов'язання згідно з законодавством України. Наші працівники при складанні замовлень проводять візуальний огляд на предмет комплектності та відсутності дефектів у товарах, що відвантажуються. При упаковці посилок нами враховуються також особливості транспортування, наприклад, крихкий товар ми упаковуємо спеціальним чином та із спеціальною позначкою.
У разі повернення товару Вам необхідно:
Зв'язатися з адміністратором по телефону
093 - 1432272
Вислати на електронну пошту veer.alex7@gmail.com номер замовлення, фото виробу, причину повернення товару та його вартість, Вашими реквізитами банківської карти або рахунку для повернення грошових коштів.
Ми рекомендуємо Вам
При отриманні замовлення завжди уважно оглядати купівлю у присутності співробітника Нової Пошти або іншої кур'єрської служби (вказаної Вами) в Пункті Видачі.
Більшість дефектів виникають з вини перевізника! Якщо упаковка посилки пошкоджена, Вам слід перевірити на місці відсутність дефектів транспортувань на самому товарі. У разі виявлення дефектів - складайте акт про дефект товару із співробітником Служби ПЕРЕВІЗНИКА.
У разі виявлення дефектів, які не пов'язані з транспортуванням, наприклад заводський брак, обов'язково зв'яжіться з нами та дійте згідно з наведеними вище інструкціями!
Наш інтернет-магазин зацікавлений, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нами. Ми докладаємо для цього максимум зусиль!